Verkiezingsprogramma D66 gemeenteraadsverkiezingen 21 maart 2018

Waalre is een heerlijke plaats om te wonen en te leven. Groen, rustig en open. Op een menselijke maat en met een diverse bevolking die respectvol met elkaar omgaat. Relatief weinig criminaliteit en goede scholen in de buurt. Gelegen in de Brainport van Nederland met aantrekkelijke bedrijven en actieve sociale en sportieve netwerken. Kortom een plek om van te houden en te koesteren. Deze gemeente verdient een goed bestuur dat is berekend op haar taak en weet waar ze het over heeft. Deze gemeente verdient D66 Waalre.

Uitgangspunten zijn voor D66 zes thema’s die voor u en ons belangrijk zijn:

• Leefomgeving en wonen
  • Mensen en meedoen
  • Onderwijs, sport en cultuur
  • Groen, duurzaamheid en milieu
  • Zorg en welzijn
  • Bestuur, financiën en samenwerking

D66 Waalre wil u geen dingen beloven, D66 wil dingen realiseren. Zoals wij dat ook de afgelopen vier jaar hebben gedaan. D66 heeft oog voor iedereen! In het menu van Waalre kunt u in één oogopslag zien waar wij voor staan, wat we willen realiseren en wat we reeds bereikt hebben. Bekijk het menu hier.

Mocht u interesse hebben in ons gehele programma in .pdf vorm dan kunt u dat hier bekijken of hieronder downloaden.

Gepubliceerd op 18-02-2018 - Laatst gewijzigd op 22-11-2018