Floris Schoots woont sinds 2009 met veel plezier in Waalre en is sinds 2014 raadslid voor D66 Waalre. Floris woont samen met zijn vriendin in het oude deel van Aalst en is vader van een dochter van 9 en een zoon van 6. Floris studeerde “Bedrijfskundige Informatica” en “Vastgoedontwikkeling & Makelaardij”. Als Engineering Manager bij een technisch teken- en ontwerpbureau stuurt hij een team aan van hard- & software engineers en ontwikkelen zij diverse machines.

In de gemeenteraad heeft Floris zich onder meer sterk gemaakt voor nieuwe (natuur)speelvoorzieningen voor de jeugd van Waalre. Daarnaast is hij de drijvende kracht van het thema duurzaamheid in Waalre. Als voorzitter van de werkgroep duurzaamheid heeft hij een duurzaamheidsagenda opgesteld met concrete maatregelen welke in Waalre worden gerealiseerd. In het dorp is Floris verder actief betrokken als coach bij Mixed Hockey Vereniging DVS en is hij lid van de MR van OBS Ekenrooi.

Wil je meer over Floris weten, of heb je opmerkingen/suggesties? Mail Floris of neem contact op via Social Media.

Huidige Portefeuilles van Floris als raadslid D66 Waalre

Floris Schoots in 1 minuut….! D66 Waalre – plaats 2

Floris Schoots in 1 minuut…! Floris staat op plaats 2 van de kieslijst van D66 Waalre.Floris woont sinds 2009 in Waalre en is sinds 2014 raadslid voor D66 Waalre. Floris woont samen met zijn vriendin, dochter van 8 en zoon van 5 in het oude deel van Aalst. In de gemeenteraad heeft Floris zich sterk gemaakt voor nieuwe (natuur)speelvoorzieningen. Daarnaast is hij de drijvende kracht van het thema duurzaamheid in Waalre. In het dorp is Floris verder actief betrokken als coach bij Hockey Vereniging DVS en is hij lid van de MR van OBS Ekenrooi.Meer info over Floris vind je op onze website: https://waalre.d66.nl/mensen/floris-schoots-2/

Geplaatst door D66 Waalre op Zondag 18 februari 2018